ONLINEBOKNINGSINFO

Betalning vid onlinebokning:
Bokningen slutbetalas senast 30 dagar innan ankomst.
Bokningsavgift 500:-/boendeenhet plus ev. avbeställningsskydd betalas inom 10 dagar om det är mer än 40 dagar till ankomstdag.
Vid bokning senare än 31 dagar innan ankomst betalas bokningen direkt vid bokningstillfället med kort.
Kortbetalning kräver uppgraderad säkerhet på kortet tex MasterCard Secure Code, Verified by Visa. Kortbetalning online genomförs inte korrekt vid användning av Safari som webläsare.

Avbokningsregler läs mer här
Bra att veta inför din resa läs mer här

Bokning av boende
Skriv in antal vuxna och sedan antal barn, sedan åldrar på barn i rutor som kommer upp.

Du kan ange max 4 personer per hotellrum och max 6 personer per Sportstuga per sökning.

Vid bokning av fler rum/stugor: Sök för ett boende åt gången, hotellrum (max 4 personer) / en stuga (max 6/10 personer) / Maxi (max 42 personer) Lägg boendet i kundkorgen och klicka sedan på ”lägg till” på det svarta fältet ”logi” för att söka efter nästa rum / stuga.

Om du har en erbjudandekod anges detta i meddelanderutan när du är i kassan.

Bokningar via internet kan bokas senast 4 dagar innan ankomst. Bokningar närmare inpå ankomstdag görs per telefon 0652-56 56 00. Man kan alltid göra en förfrågan om avvikande period per mail: info@hasselaski.se

Vet du redan vilket boende du är intresserad av kan du istället klicka på boende i blå listen, välj ditt boende och lägg in rätt antal så ser du prislista för just ditt antal resenärer. Där ligger alla våra ordinarie perioder sökbara i listform.


Samtycke angående personuppgifter:
Genom registrering av personuppgifter samtycker du som gäst till att Hassela Ski Resort, i egenskap av personuppgiftsansvarig, använder uppgifterna för att fullgöra Hassela Ski Resorts åtagande gentemot dig som vår gäst. Hassela Ski Resort använder gästens uppgifter för att kunna ge information, erbjudanden och service rörande gästens bokning via e-post, telefon, sms och postala utskick. Gästen kan även komma att kontaktas för marknadsundersökningar och i andra marknadsrelaterade syften.